ayu's FotoPage

By: ayu lee

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 9-May-2007 05:39 Email | Share | | Bookmark
Nikah 16hb Mac 2007 (Jumaat)

 
 
 
View all 53 photos...


Tuesday, 11-Jul-2006 22:53 Email | Share | | Bookmark
Time Aku Bertunang (02/04/2006)

 
 
 
View all 12 photos...
Ini je pic yg ada.... tak bley buh bebnyk.. limited edition nie... muahahaha. .. itu sebahagian pic hanataran aku... blah lelaki 17 dulang.... n aku balas 23 dulang....


Monday, 12-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Hari Perkahwinan Liyana 21 Ogos 2005

 
 
 
View all 4 photos...
Aku baru ja dpt gambo nie...


Friday, 12-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
jerebu wey jerebu

 
 
 
View all 5 photos...
weh jerebu... teruk giler kat tempat aku... uwaaaaa tekak aku dah mula sakit... semalam pon tutup hidung ngan key... dah cam ninja turtle jek....


Monday, 1-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Teman kan Si montel aku makan

tgh tuh.. suke dia bila dpt mkn
tgk licin habis dia mkn... rakus betul adik aku nie...
dah dpt mkn.. ko tgk tuh... suke bukan main lain lagi...
View all 4 photos...
di kala muka adik aku ketika mkn dan selepas mkn... tu pon time aku teman.. penakut dia nie.. nak gi bilik air yg dlm umah pon... dok kejut kan aku... suh teman... bila aku gerak kejap.. bukan main menjerit lagi... dia kata tunjuk tgn aku ja tak pa... asal kan nampak aku.... kelakar betul adik aku nie.... nak pi dapur pon dok ajak aku teman... abah aku dok marah aku... sebab selalu pasang cite seram... aku tak suh pon adik aku ni pi tgk.. hampes... adik aku ni laks lelebey suh pasang... dlm takut takut nak tgk... sabau ja la...

tetgh malam nak mkn... cam ganti tempat aku jek.. dulu aku.. skrg dia.... aku selalu ejek dia.. "ko ni wafa asik mkn jek.. lantak la... ko jadi mcm Atin sebelah (montel budaknye) baru tau" adik aku jawab "ala biar la..." lantak la montel pon montel.. montel2 pon adik aku.. sebok jek adik aku nak ikut montel cam aku...


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net